عشق بی همتا
با هم بودن

                                                            بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم برایت تنگ شده                                                                                                                                               فکر نکن  بی وفا هستم ، دلم از سنگ نشده...                                                                                                                                       اعتراف میکنم اینک در  حسرت روزهای شیرین با تو بودنم                                                                                                                                                   باور نمیکنم اینک بی توام                                                                                                                                                      کاش میشد دوباره بیایی و یک لحظه دستهایم را بگیری                                                                                                                  کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای مرا ببینی                                                                                                                                                      تا دوباره به چشمهایت خیره شوم ،                                                                                                                                                      تا بر همه  غم و غصه های بی تو بودن چیره شوم...                                                                                                                           کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای نگاهت کنم ، با چشمهایم نازت کنم                                                                                                                                  در  حسرت چشمهایت هستم ،                                                                                                                                                  چشمهایی که همیشه با دیدنش دنیایم  عاشقانه میشد                                                                                                                                         بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم هوایت را کرده

                                                          



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393برچسب:عشق, :: 12:43 :: توسط : هادی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید پشیمانی از کارهایی که انجام داده ایم ، با مرور زمان کم میشود ، اما برای کارهایی که انجام نداده ایم همیشگی است. . . *****
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باهم بودن و آدرس ba-ham-budan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








< 




.

قالب وبلاگ

جاوا اسكریپت